maandag 4 juni 2012

De vide-grenier in Quissac .... ging door.



Ondanks de weersvoorspellingen vertrok ik zondagochtend om half zes toch maar naar de vide-grenier in Quissac. Het was droog ... Om kwart over zes waren de eerste spullen al verkocht. Het was een wat eenzame markt, met hooguit 60% bezetting en dito bezoekers. Maar mijn kraam trok veel belangstelling en ik had zelfs een vaste klant, die steeds weer iets nieuws kwam kopen. Leuk, zo'n vide-grenier: kontakten, komische situaties met hardnekkig onderhandelende mensen over een bedrag van 1 euro .... Eén man kwam maar liefst vijf keer terug, net als een dame die haar zinnen op een tajineschotel had gezet en die 3 euro te duur vond. Tant pis ... 
Na wat gemiezer begon het rond half 11 toch echt te regenen. Eerst bleef het onder mijn grote plataan nog wel droog, maar uiteindelijk ontkwam ik er niet aan om in te pakken. Het was kort, maar desondanks leuk en niet voor niets. Zondag naar Bouquet ... en tussendoor nog maar even een rondje door het huis!


Anneke Wijnmaalen/4.6.2012

Geen opmerkingen:

Een reactie posten